DIENNAKTS TĀLRUNIS 80002122
06 / 08 / 2025

“Rīgas ūdens” Klientu portāls 5 gadu pastāvēšanu atzīmē ar klientu ērtībām ieviestiem funkcionalitātes uzlabojumiem

Pirms pieciem gadiem savu darbību uzsāka SIA “”Rīgas ūdens” Klientu portāls, kura pakalpojumus šobrīd izmanto pārliecinoši lielākā daļa no uzņēmuma klientiem. No augusta viņu ērtībām ieviesti vairāki portāla lietošanas uzlabojumi.

Klientu portāla uzlabojumu mērķis ir nodrošināt:

  • mūsdienīgu un pārskatāmu vizuālo izskatu;

  • uzlabotu lietošanas pieredzi (UX);

  • ērtāku un funkcionālāku navigāciju.

SIA “Rīgas ūdens” Klientu servisa nodrošinājuma departamenta vadītāja Līva France: “Pašlaik jau 88% mūsu klientu izmanto portālu, un viņi ir galvenais tā attīstības virzītājspēks. Mēs esam rūpīgi izvērtējuši portāla lietojamību un ieklausījušies klientu atsauksmēs, un, balstoties uz tām, uzsākam pakāpenisku uzlabojumu ieviešanu. Pirmais solis ir jauns dizains un uzlaboti lietojamības standarti, kas padarīs to tā lietotājiem vēl draudzīgāku un intuitīvāk pieejamu.

Turpmāk sekos arī citi uzlabojumi, lai vēl labāk pielāgotos klientu vajadzībām un nodrošinātu ērtu, efektīvu un mūsdienīgu saziņu ar uzņēmumu. “Rīgas ūdens” aicina visus mūsu klientus izmantot portāla sniegtās iespējas! 

Dalies: