Kontakti

Nosūtīt E-pastu

Vienotais bezmaksas diennakts tālrunis

8000 2122

SIA “Rīgas ūdens”

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1, Rīga, LV-1050, Latvija

ikona Vienotais reģistrācijas numurs: 40103023035

Vienotais bezmaksas informatīvais tālrunis uzziņām (darba laikā) un avāriju dienestam (diennakts režīmā) 80002122

Zvaniem no ārzemēm: +371 67072084

E-adrese

*Iesakām sūtīt mums elektroniski parakstītus dokumentus - vairāk informācijas par E-adresi un E-parakstu

Sekretariāts

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1,Rīga, LV-1050, Latvija

rigasudens@rigasudens.lv

Komunikācijas daļa

pr@rigasudens.lv

Rekvizīti

Nosaukums: SIA "Rīgas ūdens"

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1, Rīga, LV-1050, Latvija

Vienotais reģistrācijas numurs: 40103023035

Banka: AS „Citadele banka”

Norēķinu konts: LV68 PARX 0000 8336 3112 5

Pieteikt bojājumu

Vienotais bezmaksas diennakts tālrunis

8000 2122

Kā notiek bojājuma pieteikuma izskatīšana un bojājuma novēršana?

1. Solis - pieteikuma izvērtēšana.

Saņemot Jūsu pieteikumu sadaļā Pieteikt bojājumu, tiek izvērtēts pieteikuma saturs - šajā sadaļā tiek pieņemta informācija tikai par ūdensapgādes vai kanalizācijas sistēmu darbības bojājumiem, ar to saistīto pakalpojumu piegādes kvalitāti u.tml. 

2. Solis - bojājuma apsekošana.

Ja pieteiktais bojājums ir Rīgas ūdens atbildības zonā, mūsu speciālisti tiek norīkoti bojājuma apsekošanai. Ja bojājums nav Rīgas ūdens atbildības zonā, mēs informējam bojājuma pieteicēju par to.

3. Solis - bojājuma klasificēšana.

Apsekošanas laikā bojājums tiek klasificēts atbilstoši bojājuma apjomam, ietekmei uz pakalpojuma piegādi, kvalitāti u.c. aspektiem:

      kā avārijas darbu uzdevums;

      kā plānveida darbu uzdevums.

Nepieciešamības gadījumā bojājuma vieta tiek norobežota.

4. Solis - bojājuma novēršana

Atbilstoši bojājuma klasifikācijai, tiek plānoti remontdarbi. Ja bojājums klasificēts kā avārija - remontdarbi tiek veikti nekavējoties. Pārējos gadījumos bojājuma novēršanas darbi tiek plānoti atbilstoši noslodzei u.c. saistītiem resursiem.

5. Solis - pieteicēja informēšana.

Mēs informējam bojājuma pieteicēju par remontdarbu termiņiem, ja bojājuma novēršana ir plānveida darbu uzdevums.

 

 

Klientu apkalpošanas centrs

Adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010, Latvija

80002122

klienti@rigasudens.lv

 

DIENADARBA LAIKS
Pirmdiena8.00 - 19.00
Otrdiena8.00 - 18.00
Trešdiena8.00 - 18.00
Ceturtdiena8.00 - 19.00
Piektdiena8.00 - 17.00

Klientu servisa nodrošinājuma departaments

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1, Rīga, LV-1050, Latvija

80002122

klienti@rigasudens.lv

Klientu portāls

https://portals.rigasudens.lv/