27 / 10 / 2021

No novembra Klientu apkalpošanas centrā tiks mainīts darba laiks

No 1. novembra ieviestas izmaiņas SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centra Brīvības ielā 49/53 darba laikā. Ja iepriekš centrs nemainīgi visās darba dienās strādāja no pulksten 8 līdz 19, tad pēc minētā datuma, ņemot vērā Rīgas domes veikto pētījumu par Rīgas Klientu centra noslodzi un apmeklētāju plūsmu vakara stundās, kā arī Rīgas Klientu centra institūciju aptauju par darba laika optimizāciju, noteikts diferencēts darba laiks.

darba laiki

Atgādinām, ka sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 49/53 klienti tiek apkalpoti tikai pēc iepriekšēja pieraksta un ar sertifikātu, kas apliecina vakcinācijas pret Covid-19 vai pārslimošanas faktu.

Lai mazinātu saslimstības riskus, klienti Klientu apkalpošanas centrā tiek pieņemti tikai gadījumos, ja pakalpojumu nav iespējams saņemt attālināti un pēc iepriekšēja pieraksta. To iespējams veikt, zvanot pa tālruni 8 000 21 22. Klientiem pie ieejas centrā vienlaicīgi ar sadarbspējīgu Covid-19 sertifikātu būs jāuzrāda arī personu apliecinošs dokuments - pase vai eID karte.

SIA “Rīgas ūdens” aicina rūpīgi izvērtēt centra apmeklējuma nepieciešamību. Apmeklējot Klientu apkalpošanas centru klātienē, lūdzam būt atbildīgiem un lietot mutes un deguna aizsegu, ievērot 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas un ievērot citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Nedrīkst apmeklēt Klientu apkalpošanas centru, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī, ja noteikta pašizolācija vai mājas karantīna.

Saņemt konsultācijas vai iesniegt dokumentus attālināti var:

  • zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8 000 21 22;
  • atstājot dokumentus SIA “Rīgas ūdens” Klientu apkalpošanas centra pastkastītē Brīvības ielā 49/53;
  • rakstot uz e-pastu klienti@rigasudens.lv vai sūtot iesniegumu pa pastu uz Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1, Rīga, LV-1495, Latvija;
  • Klientu portāla sadaļā “Iesniegumu formas”.

Dalies: