Kontakti

Nosūtīt E-pastu

Vienotais bezmaksas diennakts tālrunis

8000 2122

SIA “Rīgas ūdens”

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1, Rīga, LV-1050, Latvija

ikona Vienotais reģistrācijas numurs: 40103023035

Vienotais bezmaksas informatīvais tālrunis uzziņām (darba laikā) un avāriju dienestam (diennakts režīmā) 80002122

Zvaniem no ārzemēm: +371 67072084

E-adrese

*Iesakām sūtīt mums elektroniski parakstītus dokumentus - vairāk informācijas par E-adresi un E-parakstu

Sekretariāts

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1,Rīga, LV-1050, Latvija

rigasudens@rigasudens.lv

Klientu apkalpošanas centrs

Adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010, Latvija

80002122

klienti@rigasudens.lv

kac darba laiks

Klientu servisa nodrošinājuma departaments

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1, Rīga, LV-1050, Latvija

80002122

klienti@rigasudens.lv

Komunikācijas daļa

pr@rigasudens.lv

Rekvizīti

Nosaukums: SIA "Rīgas ūdens"

Adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 1, Rīga, LV-1050, Latvija

Vienotais reģistrācijas numurs: 40103023035

Banka: AS „Citadele banka”

Norēķinu konts: LV68 PARX 0000 8336 3112 5

Pieteikt bojājumu

Vienotais bezmaksas diennakts tālrunis

8000 2122

Kā notiek bojājuma pieteikuma izskatīšana un bojājuma novēršana?

1. Solis - pieteikuma izvērtēšana.

Saņemot Jūsu pieteikumu sadaļā Pieteikt bojājumu, tiek izvērtēts pieteikuma saturs - šajā sadaļā tiek pieņemta informācija tikai par ūdensapgādes vai kanalizācijas sistēmu darbības bojājumiem, ar to saistīto pakalpojumu piegādes kvalitāti u.tml. 

2. Solis - bojājuma apsekošana.

Ja pieteiktais bojājums ir Rīgas ūdens atbildības zonā, mūsu speciālisti tiek norīkoti bojājuma apsekošanai. Ja bojājums nav Rīgas ūdens atbildības zonā, mēs informējam bojājuma pieteicēju par to.

3. Solis - bojājuma klasificēšana.

Apsekošanas laikā bojājums tiek klasificēts atbilstoši bojājuma apjomam, ietekmei uz pakalpojuma piegādi, kvalitāti u.c. aspektiem:

      kā avārijas darbu uzdevums;

      kā plānveida darbu uzdevums.

Nepieciešamības gadījumā bojājuma vieta tiek norobežota.

4. Solis - bojājuma novēršana

Atbilstoši bojājuma klasifikācijai, tiek plānoti remontdarbi. Ja bojājums klasificēts kā avārija - remontdarbi tiek veikti nekavējoties. Pārējos gadījumos bojājuma novēršanas darbi tiek plānoti atbilstoši noslodzei u.c. saistītiem resursiem.

5. Solis - pieteicēja informēšana.

Mēs informējam bojājuma pieteicēju par remontdarbu termiņiem, ja bojājuma novēršana ir plānveida darbu uzdevums.

 

 

 

Telefoniskas konsultācijas tehniskos jautājumos:

  • par tehniskajiem noteikumiem* 

Tehnisko noteikumu sektora vadītājs – Jānis Zvidriņš (tālr.:67088348)


 

Pirmdiena:     13:30 - 15:30

Ceturtdiena:  08:30 - 11:30

  • par būvniecības ieceres dokumentācijas saskaņošanu*

Inženierkomunikāciju piesaistes inženieri:

Romāns Antoščenko (tālr.:67088409)

Anete Līgotne (tālr.:67088426)

Astrīda Tinte (tālr.:67088357)

Andra Zvejniece (tālr.:67088351)

Diāna Gorodecka (tālr.:67072059)

Anna Viktorija Ervarte (tālr.:67032878)

Karina Samušonoka (tālr.:67088558)

Inese Kociņa (tālr.:67088470)

Pirmdiena:     13:30 - 15:30

Ceturtdiena:  08:30 - 11:30

  • par atzinumu izsniegšanu          (par inženierbūves gatavību ekspluatācijai) 

Inženierkomunikāciju piesaistes inženieris – eksperts - Guntars Bergs (tālr.: 67088353)

Inženierkomunikāciju piesaistes inženieris – Guntis Ozols (tālr.:67032889)

Pirmdiena:     13:30 - 15:30

Ceturtdiena:  08:30 - 11:30

  • par citiem tehniskiem jautājumiem                

Inženierkomunikāciju piesaistes inženieris – Gints Rullis (tālr.: 67088349)

Inženierkomunikāciju piesaistes inženiere – Rūta Kruglauža (tālr.: 67088593)

Pirmdiena:     13:30 - 15:30

Ceturtdiena:  08:30 - 11:30

*atsevišķi sarunājot ar konkrēto speciālistu, ir iespējamas konsultācijas izmantojot “MS Teams” vai “Zoom”.

Informācija par topogrāfisko plānu saskaņošanu

Informācija par rakšanas darba atļauju pieteikšanu un saņemšanu